2011-12-16

time passes by guccy

assalamualaikum w.b.t

olo olo olo...what a tired day..dah empat hari masa berlalu..sekejap je rase kan..pejam celik pejam celik dan 4 hari dah aku kerja kat kiosk UTM tu..sementara kelas tak banyak ni so aku rasa baik aku luangkan masa dengan bekerja..dapat duit saving la ye..dapat cepatkan masa nak kawin t..haha..banyak r aku nak kawin..kalau boleh lepas aku berbakti kat pemeli aku dulu r an..haha

and thanx to  Allah s.w.t sebab permudahkan urusan aku..hehe..and thanx also to kak syidah coz she helped me to asked for that job..ala kerja aku simple jerk..BINDING,PHOTOSTATE dan sebagainya..haha..and for your information,1st day aku kerja kan aku dah terlewat..haha..5 minute jerk..keh keh...maklumla selama ni aku bangun bile matahari mula menyinar ke bumi ni..tapi ni bile dah kerja 6.30 pagi dah bangun..7.30 dah gerak ke tempat kerja..ala bukanya jauh sangat pun kan..

and the 1st day aku kerja,aku kena susun air dalam peti es,then lepas tu ada la brother tu mintak aku binding 30 buah buku setebal alam..alhamdulillah la aku dah biasa buat..tapi biasa la..aku kadang tersalah bind jugak la..hehe..terbalik..salah kedudukan..hahaha..ngek kan aku..dan itulah kerja aku tiap-tiap hari..and tiap-tiap hari jugak la orang tanye 'ko kerja sini ke? aku jawab..'ye kot'..cewahhhh..hahahaha

No comments:

Post a Comment