2011-12-26

nak maggi sob sob

assalamualaikum..ada orang tak kat dalam..saye datang nak beli maggi..hehe
 tok se maggi ni tak sedap..muak..huhu

gilo gilo..buleh jadi gile aku..tetibe jerk teringin nak makan maggi..maggi mentah..sejak 2 kapan ni kan aku memang selalu makan maggi mentah..sebab 1st malas nak masak la kan..haha...lagipun makan maggi yang di masak muak la..tak sedap..dah la tak ade telur dan sos.lagi tak mengancam..last-last aku makan maggi mentah..phht ade ummppphh...

so sekarang im craving for maggi..nak makan sangat..yummy yummy..rase macam tak dapat tidow kalo tak makan maggi..huhu..sedihnye..nak pegi bilik ke bilik segan..nak telipon kawan malu..last last aku gak yang merana..tula orang tue ade cakap lau malu lapar..ha macam aku la..malu sangat..hahahahaha

dah la..merajuk la..nak merajuk jugak..bye

No comments:

Post a Comment