2012-02-06

my books

 baru ade la tahzan 1 dan 2..best bukunye..di kala hati dirundum derita buku ini menjadi peneman dikala duka..cewaahhhhhhh

 love the tajuk..sabar itu indah..sabar itu indah bagi mereka yang menghayati dan memahami pengertian sabar..dan orang yang kuat adalah orang yang sabar..adakah kite tergolong dalam golongan yang sabar??hmm

 masih dalam proses membace..jalan ceritanye menarik la bagi aku..so kalau korang nak tahu macam mana..hm.belilah sendiri ye kat TELAGA BIRU..hahaha

 a lot of memory la buku ni..dalamnye ada tandatangan penulis buku ni..dan sempat bergambar dengan penulis buku ni with my friend,brother and sister..hehe

 one of the best seller tak silap..terjual hampir 300,000 ribu..buku hadis ni menarik sebab ade illustrasi dan penerangan bagi setiap hadis.so mudah la kite nak paham..murah jerk dalam rm23.00..

 renung-renungkan dan selamat beramal..buku yang memberikan aku dilemma..hampir 15 minit jugak aku tercegat je dan berfikir nak beli ke idok..last-last aku amik sebab bukunye menarik..hehe

 one of my peveret writer..so far aku berpuas hati dengan plot cerita setiap novel karangan beliau..best sangat.meruntun jiwe di samping menyampaikan dakwah dalam bentuk novel..hope to be a writer la nanti..hamboiii

 nota hati seorang lelaki..bagus buku ni..so kepada lelaki di luar sane jangan lupe beli ye..semoga menjadi anak,suami,ayah yang baik kepada keluarga..hehe

 suke akan tajuk nye..dan harap suke juge tentang isinya..
insyaAllah

 zikir dan qen q..qen q ni dah lame..best buku ni.padat menarik dan mudah paham..

rasenye dah lame aku tak update blog ni..hoho..maklum la..malas nak menaip..jadi aku biarkan je blog aku ni terus menyepi..hehe..dan hari ni alhamdulillah masih diberi kesempatan oleh Allah s.w.t untuk menaip sekadar perkongsian kepada semua...so inilah koleksi buku yang aku beli..hehe..kebanyakkannye menggunakan vaucer buku yang ade..

rasenye macam sikit je kan koleksi buku yang aku ade..rasenye macam nak beli lagi tapi apakan daya vaucer buku dah habis..huhu..sedihnye..kalau tak semua aku nak borong..kebanyakkan buku aku beli kat EKSPO BUKU di PWTC yang berlangsung pada 1-6 februari..aku pergi sane 4 hari berturut-turut..so mean aku asyik keluar je minggu ni..arggh..penat gile..hehe...tapi puas hati sebab dapat beli banyak buku..hehe

aku pun tak sure ade ke tak lagi koleksi buku-buku yang aku ade..yang aku ingat ni je la..hehe..maaf ye..saje nak kongsi..hehe..so korung yang belum gune lagi voucer buku tu jangan lupe beli buku yang berbentuk ilmiah ye..insyaAllah ilmu yang ade dalam buku-buku tu kite kongsi bersama..sharing is caring..hmm.yela tu..

ok la..melalut terlebih pulak dah..enjoy your holiday..haha..assalamualaikum ye..

No comments:

Post a Comment