2011-03-09

keNanGAnku

al-kisah bermula pada 29.06.2010 tak silap aku..hehe..tarikh keramat di mana aku telah diterima masuk untuk meneruskan pengajian aku kat UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA,JALAN SEMARAK..universiti nie pertama kali aku dengar..haha...kursus yang ditawarkan kat aku lak PENGURUSAN HARTA TANAH.kursus apa pown aku tarak tau..haha..ikutkan hati nie ta mo sambung dah blajak..malas just nak dok umah tolong family n adik-adik jerk..tapi mak aku paksa jugak..so apa kan daya..kena jaga hai omak an..jadi kuatkan  lah jugak hati nie..

hari yang aku nak gerak ke kl tu,adush perasaan aku sedih sangat..nak tinggalkan umah,kucing,nak-nak tinggalkan family aku..aku tak pernah berenggang ngan family aku..huhu..nak2 ngan mak aku..SAYANG MAK...hehe..AYAH POWN SAYANG JUGAK..haha..pak cik aku pown join jugak anto aku..hehe..maklumlah aku nie 1st yang masuk u.haha.BANGGA!!..haha...gerak punyew gerak sampai lah kat KL..1st tyme tengok bandar kl..seram,spooky boogey man..hahahaha..tempat yang kiteowunk menginap dekat jerk ngan UTM nie..kat CHOW KIT jerk aka CK..haha..nama glamour...ngeh2...

esoknyew lak,pagi tu bermula kisah aku..datang daftar pukul 9 pagi..datang jerk penuh orang..pfffttt aku tunggu dalam dewan yang besar itu hampir 5 jam..naik bengkak jugak bontot aku nie..haha...mak aku,adik aku,pak cik ngan mak cik aku n cousin aku semua tunggu kat lua..last-last aku tak dapat settlekan jugak semua pembayaran hari tu..kena postpone esok..adush letih jerk aku tunggu..huhh..part yang paling sdih tyme berpisah ngan family..family anto kat bilik aku APL8 di hati..hehe..tempat 1st yang aku jumpe kawan-kawan roomate aku...asew nak nangis jerk tau berpisah ngan dieowunk..tapi apew kunk daye..sabo aje la..hehe..jadi kisah ku yang sebenar bermula disitu di APL 8..roomate aku sorang asal ganung aka IRSYAD,sorang johor aka HAIKAL dan sorang KL JERK aka SYUK SHENZO..hehe..tulah 1st fwen aku yang betol2 aku kenal..haha

tyme minggu orientasi letih gilew..bangun pagi2 then balik lewat malam..part yang paling est adalah tyme 1st JULAI  hehehe...ramai-ramai course mate aku nyanyikan lagu BIRTHDAY kat aku.walaupun kiteowunk tak kenal tyme tu..terharu biru gilew..hehe...

bersambung.....

No comments:

Post a Comment