2011-03-13

balll!!

orang lain kat lua tu semua nya sedang bersama-sama nonton bola..haha..aku lak yang tak minat bola nie pinjam lap top orang nak edit blog..ish2 kejam seiy..sorry ek CARL....hehe...hmm....apa yang best pasal bola nie ek?sampai ada yang sanggup tak tidur tengok bola???aku lau tak tidur pown antara sebabnye tak ley tidow ataupun malas tiduw atau pun ape2 jela...asalkan mata aku nie tak tidur..then esok nyew kepala aku jadi mereng.p/s aku nie tiduw kew ta tiduw kew dah memang mereng dah pown..hakikat yang perlu aku ketahui itu..haha..kedengaran suara mereka-mereka yang menonton ball kat lua tu tergelak,menjerit semua..jeles pown ada gak..tengok dyeowunk have fun together2..hehe..eratkan hubungan persaudaraan la katakan..aku jerk sorang2 dok lam bilik nie..kebosanan melayan perasaan..hati aku nie lak sedang sakit..hehe..bukan apa masalah masalah masalah..hehe..biasa lah masalah mematangkan  manusia..tapi aku nie dah matang kew blom agk2 r..hmm..lantak p r..ta kesah pown..matang jerk pown..haha...sok  nak kua..p mane aku tak tau..hopefully dapat release stress..hari ni lak..sebenornye adew rehlah aka berkelah r..kat a famosa tu..hehe..tapi aku tak pergi pown..malas n ta ada mood nak p...malas sangat....asew cam dah malas nak terlibat dengan semua nie..letih..hidup aku terabur sangat sem nie...semuanya kelam kabut..messy...tak sukew la..hehe...ala citew aku sal UTM ta sambung2 ag..hm nanti r kowunk ea..malas nak mengayat..haha

No comments:

Post a Comment