2011-03-12

...............................................................

tak tahu nak bermula dari mana..jujurnya walaupun dah 20 tahun hati dan perasaan aku ni bersama dengan ku..namun aku masih belum pernah mengerti apatah lagi memahami..entah,sukar untuk ak jelaskan..hari ini,aku rasa aku telah melukakan hati seseorang yang aku anggap abang!!!adush..walaupun aku telah mengucapkan kata-kata maaf padanya...namun aku tidak mengerti bagaimanakah perasaanya?mulutnya menyatakan tidak mengapa..namun hatinya??adakah aku mengerti hati dan perasaan nya???aku amat terkilan dengan diri sendiri..masalah yang bertubi-tubi menghampiriku menyebabkan aku tidak mampu membendung perasaan kecelaruan yang sedang bermain diruang fikiran ku ketika ini..entah..aku hanya butuh waktu..semoga aku bisa melakukan...MAAFKAN AKU...WALAUPUN KATA MAAF ITU MUDAH UNTUK DILUAHKAN MULUT SENANG MEMAAFKAN TAPI HATI YANG MERASAKAN ITU SUKAR UNTUK MENYATAKAN KEBENARAN.......

2 comments: