2011-03-15

1st shop

1st place dalam hati aku la..hehe...aku mula kenal 1s shop tyme kau masuk UTM la an...hehe..tyme tu kiteowunk semua berkumpul dalam masjid lama then kena buat pemilihan untuk pilih biro mane yang kiteowunk ske..aku tyme tu malas nak terlibat dalam konspirasi tu..haha..last2 aku pilih usahawan..haha..so start r aku punyew journey ngan 1st shop..haha...1st dyeowunk gtau sapew yang amik usahawan akan bekerja kat 1st shop aku girang gumbira la..hehe..dapat gaji lagi..haha..tyme tu aku ,haikal,faiz hamizi,faiz nizam,wani,syuhada,hanim yang jaga kedai tu..best gilew..havoc jerk memanjang...dari situ jugak la kenal kak sem...seorang yang baik dan sporting..haha..dye la yang ajo gune mesin casher semua tu..dalam kedai tu semua kiteowunk godek..haha..best...dari situ jugak la tempat aku kenal orang...senior semua aku kenal kat situ la..best..tempat yang merapatkan orang tau..hehe...tempat tu jugak r dak ddg tyme yu lepak stady..aku pown join same..satu kepala la katekan,,havoc so ta la bosan sangat....

bersambung...

2 comments:

  1. 1st shop. have many memories;)
    tp now..cm dh suram..xsemeriah time akk thn1 and 2..

    ReplyDelete
  2. betul tu..rindu tyme dulu-dulu kan kan..nak macma dulu

    ReplyDelete