2011-03-09

assalamualaikum dan selamat tengah hari semua.....hari nie feeling asew macam agak crowded ckit..haha..banyak benda yang perlu dilakukan dalam satu masa...ada orang ajak makan lah,buat assignment lah,buat biskut lah,wat poster lah itulah inilah..adush....letih aku nak layan semua tu....lau badan nie bole nak potong-potong ke belah-belah kew..dah lame aku tak potong..aku tak nak aku takot..HAHAHAHAHAHA..bla r..hmm...hari ini hari yang hmm ta wapew nak ok la..hati nie pown masi tak ok lagi..masih terluka...betol lah orang cakap an.HATI YANG TERLUKA IBARAT BESI BENGKOK,WALAU BOLEH DI LENTUR TAPI KESANNYA MASIH ADA..so macam tu lah aku yang aku rasa sekarang..huhu...tapi masih boleh berbaik sangka lagi la..hehe...try untuk menjadi yang terbaik..tak salah untuk mencuba kan....BELOM CUBA BELOM TAHU....hehe....skunk nie ngah cari cure untuk ubat hati ini..haha...ala ckit je pown...huhu...jumpe mak aku kompem ley terubat segala kesakitan tu..hehe...MOMMY I MISS YOU LOL...<3..hehe...nak balik tapi huhu..banyak sangat kerja n tugas yang perlu di lakukan...hmm..so ok lah kot.malas nak menaip letih...apa2 pown selamat lah semua nya k...

No comments:

Post a Comment