2012-05-29

bile di minta untuk bercerita

assalamualaikum w.b.t

bile aku di minta untuk bercerita perihal semasa berada di tanah suci selama 2 minggu bermula 12 Mei - 24 Mei 2012 yang lalu.Ini merupakan program GOP yang telah di rangka selama 2 tahun lamenye.aku beranggapan bahawa program seperti memerlukan ketahanan mental dan kesabaran yang tinggi.ingin menjejakkan kaki di tempat yang semua orang nak pergi ni memang sangat mencabar.

namun Alhamdulillah kerana Allah s.w.t sudi menjemput kami untuk menjadi salah seorang tetamu di rumah-Nya yang sangat mulia.dan bile program dah berakhir aku sedar bahawa hati aku masih belum berakhir.perasaan aku masih belum puas untuk berada disana.setiap sujud aku sentiasa terkenangkan suasana semasa berada di sana.huhu..ok aku share la sikit gambo sepanjang kat sane ye..please enjoy.:

 menjalani kursus umrah di travel agency

 setelah sampai di Jeddah Airport we need to wait around 1 hour to start our journey to Medina

 semasa berada di Masjid Quba'

 berada di Bukit Uhud

my dear sisters at masjid nabawi

with students fromUniversity of Medina at Hotel Lobby

the view of masjidil haram..

subhanallah.

people are waiting for solah

im trying to speak for this programme

he gave the food for this camel..hahaha

the wind blow really hard...but the best memory..hehe

botak <3 with kak ros at Jeddah Airport

malunya..tak tahu sape yang amik.saje meluangkan masa dengan membaca al-quran..huhu

masih merindui dan akan tetap merindui..memasang niat untuk membuka perniagaan di sana..mohon doanya ye..hehe

No comments:

Post a Comment