2012-05-27

kesempatan

assalamualaikum w.b.t
alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah..terima ya Allah kerana masih memberikan daku kesempatan untuk bernafas di bumi Mu ini..dan masih di berikan kesempatan untuk menyampai ayat-ayat yang tidak seberapa.sekadar perkongsian.saya bukanlah penulis yang bisa menulis entry yang indah lagi puitis.saya juga bukan ustaz yang bisa menulis entry agama dan dakwah dengan bagus.

namun,insyaAllah saya akan mencuba sebaik mungkin untuk menyampaikan apa yang saya tahu.Dan alhamdulillah hari ini saya di berikan waktu untuk menaip sedikit entry atas dorongan diri sendiri.rasanya sudah lama saya meninggalkan blog ini.namun hari ini insyaAllah saya di berikan kekuatan,keyakinan untuk menulis sesuatu walaupun pada asalnya entry saya ini tidak lah menarik.

lagi beberapa hari insyaAllah semester baru akan bermula.dan saya masih meneruskan pengajian seperti biasa.namun terdapat perbezaan pada semester ini.tidak perlulah saya  katakan disini.mohon doa kalian semoga saya kuat dan tabah untuk meneruskan pengajian pada kali ini.tiada lagi teman untuk berbicara dan mengadu.Selain Allah dan ibu bapa,teman-teman seperjuangan telah selamat menghabiskan pengajian mereka.

redha itu ikhlas.insyaAllah..semuanya telah tertulis..sebagai seorang islam saya tidak patut menyerah.namun kekosongan tu masih terasa tanpa teman di sisi.huhuhu..carta kehidupan.setiap pertemuan pasti ada perpisahan.semoga persahabatan yang terjalin dan terbina ikhlas  kerana Allah..

rindu kadang tidak perlu di ucap.sayang tidak perlu di luah..huhu..entah..sampai kat sini je kot..insyaAllah kalau di panjang umur dan ada kelapangan saya akan hidupkan balik blog saya ni..

berpisah dan bertemu kerana Allah..,=')
sang perindu....

No comments:

Post a Comment