2012-06-10

di lemma

assalamualaikum w.b.t

di lemma..dah lama aku fikir berkenaan perkara ini.dan masih belum aku temui 'the best job' untuk aku menyara kehidupan aku di UTM selama setahun ini..maaf andai membuat kalian bersangka buruk kerana seperti memperlihatkan aku ini seorang yang memilih dalam pekerjaan..

owh tidak sama sekali..aku tidak memilih.dan sebelum ini aku hanya fikirkan satu untuk menjadi seorang cleaner di UTM.itu bukan lah satu kerja yang haram dan berdosa malah menjaga kebersihan sangat di tuntut dalam islam..namun atas nasihat dari beberapa teman aku batalkan hasrat ku itu..huhu

aku hanya ingin berkongsi tentang masalah yang aku hadapi ketika ini seandainya ada di antara kalian yang boleh memberikan pendapat dan idea untuk aku memilih kerja yang sesuai bagi lepasan spm seperti aku..haha..kalau boleh aku ingin mencari kerja yang tidak mengganggu waktu waktu solat tarawikh kerana ramadhan hampir tiba..huhu..

dah lah..menggedik je lebih aku ni kan..chow dulu..

No comments:

Post a Comment