2011-04-10

ke TAk ADa mooDkan

disebabkan mood ini telah direnggut orang jadi aku pown dengan bosannye mengodek blog aku nie..maka ni la hasilnya..entah ape2..main letak jerk..nak kata serabut pown macam ok jerk...haha..bole la dari tak bole..tapi agak crowded la..aku tengok blog orang sempoi yol...haha...aku nyew mak oi..hahaha..ta pew berexperimentasi dengan akal aku..dah lame tak kreatif nie....

dah lame jugak la aku tak menyumbang bakti dalam idea kreatif nie..maklumlah datang sebulan sekali jerk...huhu....aku suke dengan lay out blakang tu..nice colour n design..huhu...tapi header atas aku tak ske..tak wape nak kena dengan lay out aku..tak pew la nanti aku minta tolong kakak aku...haha..kak d..please help me....nak tidykan balik blog nie..haha

lawak2...aku pown tak tau tang mana yang lawak tu..sambil menaip nie sambil dengar seoul fm..fuhhh 100% kpop..wau lagu best dari DBSK mirotic..seoul fm nie memang minat DBSK kot..dari tak di lagu DBSK....aku pown letih mendengo nyew...tapi lyan jerk..dah sodap..kunk aku bako jugak kunk...bole la pulak an..hahaha

sekarang kempunan nak makan dorian ngan budu..nie nak balik uma nie..aduyai tunggu yerk mumy ill be back from 2PM..hahaha...tunggu yerk...nak demand makan nanti..hahahaah..kompem pening jerk kepala mumy aku nanti..hahaah...kata anak kesayangan an..sayang lah sangat...hahaahaaaahha...udoh le tu...bala bala..k la..mengarut lak...lain nak dibuat lain yang jadi..haha.

No comments:

Post a Comment