2011-04-25

GENG KACA MATA SIRI 3

malam ni merupakan malam ke-3 kami mengadakan stady group.malam nie tempat kami berubah lagi.seiring dengan peredaran zaman..haha...berkait ke?malam nie kami stady kat tapak masjid lama UTM lagi.kami masih mengekalkan ahli kumpulan yang sama.seperti biasa nisah pown join kami malam nie.kami start stady pukul 9.30 malam.aku pulak as usual always lambat.maklumla busy kan..haha..iyo o jerk..ala lau aku datang awal pown subjek yang dyeowunk stady ta ada kena mengena dengan diri ini.oh!haha..ta ada la..aku gerak p SS tyme tu.kebuluq no..ta makan lagi..

siap jerk bungkus kat gerai feveret,aku tewus gerak ke masjid.sampai masjid jerk aku ape lagi terus la melantak ngan kak ana.yang lain tengok jerk.haha...soe la kawan..macam nie la kawan kan kan...hahahaha..aku lau makan memang hadap terus la makanan tu..tak pandang kiri kanan depan blakang da..hahahaha..

depa malam nie stady penilaian..aku pulak ta buat apa-apa pown..nisah pulak stady OM dye..haha..kyushuk jerk.best la pulak tengok dyeowunk stady subjek tu..tapi aku sem nie tak amik lagi subjek tu..almaklumla..ehem2...haha..malu-malu....aku nak stady pown macam malas..dengan badan yang letih segala.jadi just duduk tengok dyeowunk stady..haha..ala lagiown dyeowunk macam tak fokus jerk..sowunk wat kerja sendiri..sowunk lagi layan CONAN...al maklumla perasan diri tu CONAN..iye la tu...haha..sowunk lagi tengah gile mendownload..asyik mendownload jerk..haha..SABOR JE LA!...

aku apa lagi jalankan tugas aku iaitu kacau orang.salah satu hobi aku la katakan..ha kacau orang membuatkan perut lapaq..jadi mula la..lapa lapa lapa..haha..mujurla kak ana bawak biscuits..jadi layan la biskut tu..asal nak makan jerk kucing bunting datang..aduyai..jadi terpaksa share walaupun SHARING IS CARING tu ayat pahit bagi aku..haha..tapi tak pela...kite tolong makhluk Allah jugak kan..huhu..tapi kucing tu comel gile..mata dye alamak ai...bulat...tiut gilew...

tengah-tengah stady tu lak...amin download filem CUN..memang cun la citew nye..best la..comel..filem nie lakonan MAYA KARIN ngan REMY ISHAK..layan la kami tyme tu..sampai pukul 2 lebeh..then tyme tu nisah da shahid aka pulang ke bilik..wani pown menyusul 1 jam kemudian..tinggal aku,kak ana ngan amin..haha..then lepas tu amin lak yang balik...tinggal kami 2 orang..tapi dont worry kami ta berdua k..ada dak space kat c2..ada yang berbungkus macam pocong pown ada..haha..

aku tak blik pown..aku tidow kat masjid...tepi kucing..kak ana pulak stady sowunk-sowunk sambil dengar lagu project pop..entah apa-apa ntah..aku lak lentok da tepi kucing..loleh loleh dengar bunyi azam subuh..then bangun amik wudhuk then solat..lepas tu kami pown balik....



No comments:

Post a Comment