2011-04-12

h@h@ like like like

sekarang dah ada enam binatang peliharaan..yang terbaru bobo as a monkey and chicky as a chick..huhu
setelah puas menggodek,searching semua akhirnya dapat jugak...haha..sukew..comel..<3
then yang aku nak pown dapat...
kat bawah tu ada slide show pict..huhu
tak semua aku letak kat situ..malas nak edit..
mana yang sempat aku letak..
snsd pown terselit..haha

nanti lau ada masa nanti banyak lagi gambo yang akan di upload kat slide tu..gambo semua.
harap kowunk ta kisah lau gambo kowunk terselit dalam tu..huhu
kowunk semua adalah memory yang sweet dalam life aku..sebab tu aku letak..
lau owunk tu tak sukew aku pown ta pew..huhu

huhu..but it agak crowded an?huhu..ta pew..bagi aku nie pown da ok...berexperimentasi dengan blog..huhu..macam-macam boleh letak
eh sila lah bagi makan kat ikan,chicky,bobo,totise,fishy semua tu ok...thanx a lot..jasa kowunk akan aku kenang..haha..love u all..peace

hatiku menulis apa yang akal ku fikirkan..tangan ku menaip apa yang aku inginkan......:)


No comments:

Post a Comment